Kołki Tech gwarantują perfekcyjne uszczelnienie kanału uszkodzenia! W przeciwieństwie do zdecydowanej większości kołków oferowanych na polskim rynku ich korpus pokryty grubą warstwą mieszanki wulkanizującej (z wyłączeniem kołka UL3). Masywna podstawa kołka oraz szara mieszanka adhezyjna zapewnia pełną odbudowę szczelności wewnętrznej opony. Aby zagwarantować pełną szczelność oraz łatwość instalacji kanał uszkodzenia powinien zostać skalibrowany odpowiednim frezem serii CC.

Kołki (grzybki) Uni-Seal Ultra dedykowane są do naprawy czołowych przebić punktowych w oponach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Można je stosować zarówno do naprawy opon radialnych i diagonalnych. Mogą być stosowane do naprawy przebić odchylonych od kąta prostego aż o 25º .

Kołki Uni-Seal Ultra

Nr. kat.

Opis

Rozm. uszkodzenia

Ilość w opk.

T-249W

Kołki do opon Tech Uni-Seal 3 mm

3 mm

25

T-249/4.5UL

Kołki do opon Tech Uni-Seal 4,5 mm

4,5 mm

24

T-250UL-14

Kołki do opon Tech Uni-Seal 6 mm

6 mm

14

T-250UL-24

Kołki do opon Tech Uni-Seal 6 mm

6 mm

24

T-251UL-14

Kołki do opon Tech Uni-Seal 8 mm

8 mm

14

T-251UL-24

Kołki do opon Tech Uni-Seal 8 mm

8 mm

24

Kołki (grzybki) Uni-Seal Max przeznaczone są do naprawy większych uszkodzeń opon ciężarowych rolniczych oraz niektórych opon OTR. Mogą być stosowane zarówno w oponach radialnych jak i diagonalnych. W przeciwieństwie do kołków Uni-Seal Ultra posiadają one w podstawie specjalne zbrojenie wzmacniające uszkodzoną konstrukcję opony.

Kołki Uni-Seal Ultra Max

Nr. kat.

Opis

Rozm. uszkodzenia

Ilość w opk.

T-291UL

Kołki do opon Tech Uni-Seal UL10 10 mm

10 mm

10

T-292UL

Kołki do opon Tech Uni-Seal UL13 13 mm

13 mm

10

Kołki (grzybki) Uni-Seal Bias służą do naprawy dużych przebić punktowych diagonalnych opon ciężarowych, rolniczych i przemysłowych. W ich podstawie znajduje się wzmocnienie wykonane z krzyżowo ułożonych warstw kordu tekstylnego. W celu poprawnej instalacji kołków serii Bias do kalibracji kanału uszkodzenia należy użyć specjalnych wycinaków.

Kołki Uni-Seal Bias i wycinaki

Nr. kat.

Opis

Rozm. uszkodzenia

Ilość w opk.

T-252

Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 13 mm

13 mm

6

T-253 

Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 20 mm

20 mm

6

T-254

Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 25 mm 14 PR

25 mm

6

T-254HD

Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 25 mm 18PR

25 mm

4

T-262

Wycinak do kołków T-252 i T-252-1

13 mm

1

T-263

Wycinak do kołków T-253 i T253-1

20 mm

1

T-264

Wycinak do kołków T-254, T-254HD i T-254-1

25 mm

1

Kołki Uni-Seal Stem stosowane są w przypadku gdy kanał uszkodzenia odchylony jest od kąta prostego o więcej niż 25º. Służą one wyłącznie do uszczelnienia kanału uszkodzenia przed penetracją przez wodę i inne czynniki zewnętrzne. W celu przywrócenia pełnej szczelności wewnątrz opony należy zabudować odpowiednią łatę lub wkład naprawczy. W celu poprawnej instalacji kołka kanał uszkodzenia musi być skalibrowany odpowiednim frezem serii CC lub wycinakiem.

Kołki Uni-Seal Stem

Nr. kat.

Opis

Rozm. uszkodzenia

Ilość w opk.

T-250-1UL

Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS6 6 mm

6 mm

20

T-251-1UL

Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS8 8 mm

8 mm

20

T-291-1UL

Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS10 10 mm

10 mm

20

T-252-1

Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 13 mm

13 mm

10

T-253-1

Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 20 mm

20 mm

10

T-254-1

Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 25 mm

25 mm

10