Kołki Tech gwarantują perfekcyjne uszczelnienie kanału uszkodzenia! W przeciwieństwie do zdecydowanej większości kołków oferowanych na polskim rynku ich korpus pokryty grubą warstwą mieszanki wulkanizującej (z wyłączeniem kołka UL3). Masywna podstawa kołka oraz szara mieszanka adhezyjna zapewnia pełną odbudowę szczelności wewnętrznej opony. Aby zagwarantować pełną szczelność oraz łatwość instalacji kanał uszkodzenia powinien zostać skalibrowany odpowiednim frezem serii CC.
Kołki (grzybki) Uni-Seal Ultra dedykowane są do naprawy czołowych przebić punktowych w oponach osobowych, dostawczych i ciężarowych. Można je stosować zarówno do naprawy opon radialnych i diagonalnych. Mogą być stosowane do naprawy przebić odchylonych od kąta prostego aż o 25º .
Kołki Uni-Seal Ultra |
|||
Nr. kat. |
Opis |
Rozm. uszkodzenia |
Ilość w opk. |
T-249W |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 3 mm |
3 mm |
25 |
T-249/4.5UL |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 4,5 mm |
4,5 mm |
24 |
T-250UL-14 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 6 mm |
6 mm |
14 |
T-250UL-24 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 6 mm |
6 mm |
24 |
T-251UL-14 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 8 mm |
8 mm |
14 |
T-251UL-24 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal 8 mm |
8 mm |
24 |
Kołki (grzybki) Uni-Seal Max przeznaczone są do naprawy większych uszkodzeń opon ciężarowych rolniczych oraz niektórych opon OTR. Mogą być stosowane zarówno w oponach radialnych jak i diagonalnych. W przeciwieństwie do kołków Uni-Seal Ultra posiadają one w podstawie specjalne zbrojenie wzmacniające uszkodzoną konstrukcję opony.
Kołki Uni-Seal Ultra Max |
|||
Nr. kat. |
Opis |
Rozm. uszkodzenia |
Ilość w opk. |
T-291UL |
Kołki do opon Tech Uni-Seal UL10 10 mm |
10 mm |
10 |
T-292UL |
Kołki do opon Tech Uni-Seal UL13 13 mm |
13 mm |
10 |
Kołki (grzybki) Uni-Seal Bias służą do naprawy dużych przebić punktowych diagonalnych opon ciężarowych, rolniczych i przemysłowych. W ich podstawie znajduje się wzmocnienie wykonane z krzyżowo ułożonych warstw kordu tekstylnego. W celu poprawnej instalacji kołków serii Bias do kalibracji kanału uszkodzenia należy użyć specjalnych wycinaków.
Kołki Uni-Seal Bias i wycinaki |
|||
Nr. kat. |
Opis |
Rozm. uszkodzenia |
Ilość w opk. |
T-252 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 13 mm |
13 mm |
6 |
T-253 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 20 mm |
20 mm |
6 |
T-254 |
Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 25 mm 14 PR |
25 mm |
6 |
T-254HD |
Kołki do opon Tech Uni-Seal Bias 25 mm 18PR |
25 mm |
4 |
T-262 |
Wycinak do kołków T-252 i T-252-1 |
13 mm |
1 |
T-263 |
Wycinak do kołków T-253 i T253-1 |
20 mm |
1 |
T-264 |
Wycinak do kołków T-254, T-254HD i T-254-1 |
25 mm |
1 |
Kołki Uni-Seal Stem stosowane są w przypadku gdy kanał uszkodzenia odchylony jest od kąta prostego o więcej niż 25º. Służą one wyłącznie do uszczelnienia kanału uszkodzenia przed penetracją przez wodę i inne czynniki zewnętrzne. W celu przywrócenia pełnej szczelności wewnątrz opony należy zabudować odpowiednią łatę lub wkład naprawczy. W celu poprawnej instalacji kołka kanał uszkodzenia musi być skalibrowany odpowiednim frezem serii CC lub wycinakiem.
Kołki Uni-Seal Stem |
|||
Nr. kat. |
Opis |
Rozm. uszkodzenia |
Ilość w opk. |
T-250-1UL |
Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS6 6 mm |
6 mm |
20 |
T-251-1UL |
Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS8 8 mm |
8 mm |
20 |
T-291-1UL |
Kołek do opon Tech Uni-Seal ULS10 10 mm |
10 mm |
20 |
T-252-1 |
Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 13 mm |
13 mm |
10 |
T-253-1 |
Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 20 mm |
20 mm |
10 |
T-254-1 |
Kołek do opon Tech Uni-Seal Stem 25 mm |
25 mm |
10 |